2015年8月11日 星期二

多謝返志成兄幫手買飛和攞特典^w^

多謝返志成兄幫手買飛和攞特典,

令我可以坐正中間最靚位置,

還跟手送埋日本手信,真係感激哂😁



























劇情方面唔洗講當然好睇,


但有三點實在不滿😩

第1,明明係戲院睇,但畫質居然係720,


而不是1080,搞錯啊起哂花




第2,大螢幕中央有一小點污漬,


雖然係好難會發現,但偏偏比我見個正,


結果全程無法無視,睇到我十分傷眼😲



第3,前排有條仆街時不時偷拍,


結果當我睇到感人劇情時,


有工作人員大聲呼喝禁止,


我成個feel完全被打斷,真係多得你唔少👿

沒有留言:

張貼留言