2016年2月9日 星期二

專屬KB自製的渣教學分享

話說上星期在the sky的μ's上海直播,

應該有部分人都見過我枝KB,

朋友和唔少在場LLer都好奇幾靚,借左黎睇問點整,

咁我順便搞埋這個自製的渣分享吧>w<

而完成後,枝KB唔開著就咁睇已經好靚^o^


























其實我都只係放左d可透光的書簽入管,

不過由屎忽插入的話,我保證你一世都?唔返出黎=w=

我自己既方法係分拆爆解頂蓋,咁就可以自由替換,

然後用泥膠,膠紙或你諗到既其他方法裝返頂蓋落KB度

(其實我呢個都係試作型,歡迎你比其他意見)


我自己亦有係the sky實測過,當日全部歌都有打call,

完場後並無出現鬆脫,所以方法暫時可行


開燈之後既效果,其實肉眼睇比相片更正^w^

如果張書簽本身係金字的話,恭喜你~

角色的專屬名會完全顯現出黎=w=



























換上星座篇的書簽亦不錯,

裏面的粉閃襯托起來也很美~


























而且現在的KB,有很多不同的散賣款式可供選擇,

例如光管的粗幼長短,甚至剛推出有9種色選的棒身~

如你對自己畫功有信心的話,畫在透明軟膠片上也可,

總之透光的東西都可隨你喜歡放進去,發揮你的創意~

小土人都好似塞得入波,,,痴線係咪玩野呀>w<



























KB的原樣,不過原來好多睇開香港歌手live既朋友,

都唔知咩係KB,重以為係XX棒,我屌~



























基本上KB可以儲存和切換多種顏色,而且除基本色,

還可以利用手機apps調校出自己喜歡的特別色,

比螢光棒正好多^w^


沒有留言:

張貼留言