2016年6月13日 星期一

LL劇場版上映的一週年

LL劇場版上映的一週年,

趁機哂下劇場版特典goods先🙈
香港入場特典的感謝卡,

但其實也是日本頭一週的特典,

感覺只是將日本派剩果啲攞埋過黎😂


























香港獨有的特典明信片,

亦係自己第一次做團長上網招LLer,

大家一齊通宵左16小時才買到,

全港每set500份都冇,

全套張價位高峰期更炒上到$1500😂

不過現在就跌到,,,😏


























唔記得第幾週的日本入場特典,

SDS服的年級生明信片😁


























話說這個凜居然把我萌到了😍

明明婚紗凜時我都沒中槍,

直頭令我的花姬都比下去了🙈


























日本劇場版第2~4週的入場色紙特典,

當年班人為左儲齊9張全套,狂入戲院十幾次,

結果刷出日本史上28億第一的票房收益😂


























Love Live劇場版時,限定物販的褶扇,

基本上我就係得呢把,因為紙扇怕褶皺,

膠扇放袋又面積大擋住,所以方便收藏的褶扇較適合我,

而且扇上的剪影又靚,撥起黎都舒適d😍


























Love Live劇場版時,限定物販的花姬卡貼,

但我諗唔到貼咩卡好,所以到現在依然用都冇用過🙈


沒有留言:

張貼留言