2020年3月6日 星期五

[ Build創動重塗part 26 ] Grease外傳Kingdom

作為Build NEW WORLD系列,亦是全Build

系列的最終章,盒玩也迎來了圓滿的收尾😇





























Grease的最終形態Perfect Kingdom,

外加了北都三羽鴉的生命能量而變成





























結合了紅色城堡、藍色鍬形蟲和黃色貓頭鷹

的外觀,但顏色配搭有點像國產翻版玩具😂





























手部刀刃擁有青羽Kuwagata的力量,

斬擊時能釋放出劍氣加強威力





























雙肩擁有紅羽Castle的力量,

防盾更可變成雷射砲作遠攻





























背面擁有黃羽Fukurou的力量,

能空中飛行和高速撞擊





























而超必則集合三羽鴉的力量,

再以傳統的踢擊作收尾





























而死亡軍牌亦有2種拿握的部件,不過實際作用

只為讓Grease激怒而提高危險等級😂





























3代對比,我還是較喜歡冰藍的Blizzard,

也許Perfect Kingdom修改配色亦會帥很多吧





























不過劇中並沒有全部都最強型態登場,

也沒齊聚5人共戰的一刻,有點可惜🙈


3 則留言:

  1. HELLO 師兄,睇到你d重塗post真係好吸引
    想問會否有d教學或者想搵你幫手重塗既話收費如何?
    因為都係睇到你d post先去入返盒蛋黎砌,但發覺都唔係好對路
    thz

    回覆刪除
    回覆
    1. 我純粹自娛而已,盒蛋真係要上色先會靚,
      如冇時間冇耐性又不想太花錢,我建意玩KRF系列^w^

      刪除
  2. 我有時間同耐性,但我真係唔知點著手,所以想你拍片share下 等我自已都可以跟住黎試下。thz

    回覆刪除