2016年8月7日 星期日

ADS 2016 day2 親筆簽吸眼(偷圖咋😂)

終於可以見到Nano真人😍雄厚聲韻台風一流,

控場能力強得high至全場燃到最高峰\^o^/ 

雖然今日Nano冇戴眼罩冇帽,但眼線畫得好深,

髮陰又遮半邊眼,始終都係睇唔清籚山真面目😂

然day2依場完全屌打day1個場😂





















個位都幾前唔算遠呢😁,但打call興起體力透支,

今早唔單止雙手連全身都酸痛,

全身打call法你咩料子*誤😂




















ADS 2016 day2 Nano的callbook😁

攞上手,一眼就睇得出跟本係有愛的心血之作,

內容頁數意外地厚,每版的插圖更是風格😍

而當Nano唱出No pain No Game時,

我直頭high得起跳打call😂

因這是我第一次聽的入坑歌,

由2012時隔4年之今,終於能現場親耳享受了😍


我Nano神的推坑簡介😎

Nano是出生於美國紐約市的日本歌手與作詞家,

擁有中性的歌聲,並可以流利的使用英語與日語演唱,

不論是有如男性的低音或是

跟女性一樣的高音都能完美詮釋。

雖然Nano在以前youtube活動時是有公佈性別的,

但是在日本正式出道之後至今

未對外公開自身性別與長相,

只有在現場演唱會Nano才會顏出(真面目)。

而Nano簽名都依然係十分神秘,

要逐個人入細房單對單咁簽,一律不可合照,

不過傾到偈,有問有答,對fans黎講算係超寬容😁👍


不過對我黎講都係果句,

Nano係男神亦係女神,神係唔需要性別的😎



















西沢幸奏的callbook😁

年紀輕輕才20歲而已,雖然外表看似青澀的小妹妹般,

但當日一開聲,已經feel到佢果種熟辭的台風~

而且還帶上結他和band隊一起邊彈邊唱,

尤其是一開波那首[吹雪],

已令我一舜間便進入了打call mode😂

今次香港係西沢首次海外live,希望留有好印象😁






























Suara的callbook😁

不暪說我係冇聽過Suara的歌🙈

因有佢唱OP和ED的新番我都剛好miss哂😂

雖首次但亦然聽得出那圓滑厚實的唱功,

其中一節Suara更特別用中文演唱,實在有心😁👍

然而當日我地班人藍歌用綠call打,

綠又錯用藍,真的“過咩啦曬”🙇


























Lia的callbook我係冇的😂

可能太搶手我攞唔到,唯有宣傳海報頂頂🙈

Lia應該係當晚講得最多中文既日本歌手,

互動很好,尤其夏洛特OP的Bravely You,

中段由Lia拍掌帶call領唱,然後我們一起和唱😁

ps:Lia當晚條頸鏈真係閃到後坐都睇到,靚到呢😂



















ADS 2016 day2當晚的官方圖片發放了😁

衝唔到頭排影大合照唔緊要,

會場後面影都可見到粉紅衫既自己~雖然得個背😂



























ADS 2016的場刊,還真值得入手收藏😁👍

除了插畫和排版精美,每位歌手的頁面更有複簽😍

但唔知點解封面會有個動漫萌娘,感覺格格不入😅

而且臉頰在設計上不知何解崩了一角,

腳踝的扭曲動作更,,,,,,,唉(我冇盲跟風亂插架)🙈      


沒有留言:

張貼留言