2017年1月22日 星期日

ラブライブ! Sunshine!!

Aqours代言的靜岡之水,俗稱水團水😂

飲落口冇咩特別,咩都冇添加真係淨純水

(人地係賣包裝架嘛笨柒😂)

然而起碼要5枝才能影到一幅完整的包裝封面😂



























🌟Sunshine!! × youme cafe stand🌟

買飲品&沙冰時附送的杯墊😂明明在μ's的時代,

我也就只儲花姬而已,水團卻集齊了9人

(8張自己飲,1張Ivan Ao比🙈)

可能果時未肯定推邊個吧,所以索性齊set😂*

位置跟哂年級 & cp排架,意外地剛好乎合😂



























其實Aqours goods我就係得杯墊&水團水呢兩張😂

因為μ's已經引發左我好大的土地問題😵

所以水團我會強行(被迫)由物質推變成形式推🙈

盡可能食物飲品呢類放得入口既goods居多,

不過有d goods形式上都一定會入手的😎

(好捉字塞濫用*形式*一詞啊😂)

ps:水團我係 首推曜 二推花丸 三推夜羽😘

沒有留言:

張貼留言