2016年4月11日 星期一

原宿~~~love live專門店

原宿的love live專門店當然都有去玩,

但好細間,真係好細,和想像中落差好大🙈


























亦有香港的LLer在店內的黑板留言,

邊個寫既自己認左佢,都係你地班友仔居多😏

我都多手寫左一兩隻字🙈


























終算見到Love live合作耳機的實物,勁靚😍

但成千蚊港紙,我都係睇下舔下算了🙈


























μ's的全員立牌當然也有,

我亦自動自覺又花姫合照啦🙈






























係秋葉機舖,交左少少學費,終於夾到一對草泥馬,

亦學識點樣用夾拋隻細趴中趴出黎,

下次再戰我便會變成神手了😈*

不過對於大型物和盒裝,我依然冇佢乎🙈














見到有umi為主的生日舞台,

但對於這系列的骨架設計,我始終都覺怪怪的😑


沒有留言:

張貼留言