2016年3月27日 星期日

痛T🙈

6live的最終型kb,細緻位的獨特性十分高,

打造得別具一格,基本上就是LLer的家傳之寶^w^


























post溜左,重有件6live T🙈

因為我本身界乎大碼和細碼之間,

所以入左几件不同碼數,但試完結果係,,,,

我終於肥卵到要大碼了=_=''


























身為LLer當然少不了擁有痛T🙈

紅T 真姫重點在背面,前面和出街衫無異,

不過冇買呢款綠色既花陽,因為個水印不太合心😅

所以選了全員,反正我本來就喜歡紫色^w^



































不過花陽T我點都會入返一件,

剛好這件最新款的水印乎合哂我口味😍

今次真係多謝哂魚仔,昨天日本才先行預售,

今日就送到我手,不慨係全港最快既代購=w=


























呢兩件就簡直係無痛低調的代表,著左都冇人覺眼😂

真姫在上海的Fan Meeting已經著左,

花陽當然就留返出戰今次的6live^w^


沒有留言:

張貼留言