2015年10月3日 星期六

今日最後一次食完youme cafe

今日最後一次食完youme cafe >o<



























真姫的蕃茄啫喱汁,蕃茄醬我一向鍾意,

但蕃茄汁我估唔到,,,,,,,,,,,,,

血色赤紅,我中伏了=_=;

































真姫的番茄忌廉海鮮意粉,醬汁確實濃郁
😁
👍

但全碟得果一隻蝦仔,想揾多半條都冇,

還真是有點兒那個呢.....

































繪里的朱古力芭菲,

整杯都係朱古力醬和雪球,

對我呢d極度寵愛甜品既人黎講,

簡直係極品>w<

































贈品方面當然齊哂真姫set^w^

其實果日我地運氣爆燈,加埋我手頭上的,

全枱共中了4張真姫書簽和2個杯墊

































問人借的真姫大趴,但一直都覺得,

呢種冇眼瞳,又反晒白眼既公仔好恐怖,

睇黎係得我一個才不覺可愛呢


































也是問人借來的專用打call棒,

第一次摸到實物,好鬼正>w<

































講明先!!!右下角的絕非本人,

我只負責攞手機影的,

第一次真正近距離睇人跪拜真姫,

恥度之高,心感佩服




























不過食還食,我當然順手買埋幾套店內的限定商品,

然後散賣返出去比人,所以有賺之餘,

今餐已等於免費>w<

































店內限定套裝的相紙,雖然已散賣哂出去,

但早就影相留念先,

老實講每位都真的十分美如畫^w^










































花陽的簽名板,花推們也太有心機了,

畫了很多米飯和花陽公仔^w^

































真姫的簽名板,和預料中的一樣貼到爆滿,

冇晒位剩返個人頭^o^

































設計特別的裝飾物,

背面的燈光淡淡透出,每天都會換角色

































櫃枱的裝飾設計也很別致,

書刊和造型扇子亦可隨便借閱

































最後影的餐廳相,去到10月尾便冇哂了,

香港今年內的LL公開活動亦完滿結束,

真係失落感十分沉重>o<



沒有留言:

張貼留言