2015年10月1日 星期四

今日終於去了youme cafe,主題是最喜歡的Love Live^w^

今日終於去了youme cafe,

主題是最喜歡的Love Live>w<


































其實我地4條友的本命推都不同,

冇相沖原本係好事來的,

但在選座位時卻冇面比😎最後包剪揼決定,

但我一開波就輸左,結果要坐的枱面是 

希和凜 😭

被迫[欺凌]啊~~~玩字梗>w<

































今次餐單都是全新設計,終於唔洗中伏,

還增多了甜品選擇^w^



































































意想不到!!!劇場版裏那傳說飲料,

花陽的[白米沙冰]會完全還原出來😍
真的有白米啊~雖然不知品種,

但浸泡許久依然很有趙頭,而且微帶甘香,

感覺就好似食緊糖水咁~

絕不因為我是花推才極力推荐的^w^

































跟配飲品的白朱古力,

表面圖案的花陽實在太得意了,

望了許久才忍心吃下>w<

































花陽餐的燒鯖魚定食,

亦是唯一可叫加多飯的特殊餐點,

完全乎合了我這個大飯桶的需要,

真係多謝花陽親的關照^3^

































甜品方面,叫了海未的宇治金時芭菲,

基本上就是水果盛雜,食完後可清涼口舌

































跟餐飲送贈的隨機杯墊和書簽,

花陽set全部齊哂😍
原本有個女仔過黎問我要不換花陽,

我好想要但偏偏冇杯墊可換,

然後佢居然好大方地送左比我😍
一陣之後個女仔又走過黎,知我鍾意花陽送埋書簽比我,開心死了

😍
當然這一定跟我靚仔有否冇關係😂


只是不想承認花陽在香港人氣低的事實,

明明在日本人氣極高的說>o<

































坐唔到花陽枱面,唯有借其他人枱影返張,

順手影埋真姫枱面,好驚下次包剪揼又輸左冇得坐






































































臨走前當然要和兩位本命影相留念,

明天9月18星期五會再次光臨,

當然是為了二推的真姫
😍

做定心理準備不停食番茄和飲番茄汁>w<


沒有留言:

張貼留言