2016年7月18日 星期一

μ's final live goods限定2

東蛋會場代購時送既限定貼紙,

原來帶到回香港就可以賣成$20張,

好彩當初已故意分幾次買野,攞多幾張😂



























係東蛋會場既限定扭蛋機抽返黎,

當初真係完全睇唔出咩黎,

後來問返先知係耳機扣,

大佬我真係冇咩想像力咯😂



























μ's final live goods的3款限定水樽~😁

基本上全塑膠製,冇保暖功能,又冇隔熱設計,

樽面上的Logo更沒塗上防脫色薄膜,

都唔明點解可以炒到$350賣咁貴😂

我自己反而對個樽袋更有興趣🙈



























限定手套~😁基本可以稱得上男裝既,

真係得BIBI呢款,其他兩款完全係粉色設計,

叫我冬天點帶出街去威啊😂



























限定Logo金屬扣~😁老實講最唔抵真係呢個,

大小得兩吋半左右,就要$1XX😰

所以我日本代購時,最少人訂的都係佢🙈



























限定毛巾~😁今次既設計真係比起前5年靚好多😍

話說水區明明又有人講,會將6年來的限定毛巾,

縫成一張大旗攞到會場應援,

但我去到日本都唔見有,走數咯😓


沒有留言:

張貼留言