2016年7月28日 星期四

主題係百變小櫻,又再光臨youmecafe😁

時隔約一年,又再光臨youmecafe😁

今次主題係百變小櫻小狼,見到滿枱的古羅咭,

我諗你地既童年回憶都返哂黎啦😇

不過我的童年卻是平行世界的[翼之奇幻旅程],

反而當年小櫻都只係斷下斷下咁睇,

所以開始和結局都不清楚🙈



























餐牌亦以古羅咭為封面,

菜式就用角色和道具作概念主題😁

不過某幾款被色素染得又藍又綠的,

一睇就知會中伏,當然唔好落單啦😏


















稍微介紹下我們點既餐~😎

基路仔的 芒果沙冰古羅咭的 曲奇雪糕

小狼八卦陣的 扒肉拼盤冷麵

小櫻魔法杖的 芝士肉醬咖哩飯

同行友人更帶了小櫻公仔黎😁



























店內更有空心的大型古羅卡牌可供合照,

但我一出鏡,立即變了鬼魅系列的魔法咭😂
























店內亦有投射燈玩魔法陣(人體鍊成🙏🙌😈)

迷之聲:蘊藏著黑暗力量既鑰匙,

係我面前顯示你真正既力量,xxxxx唔記得了🙈

你地認返自己d手手腳腳吧😂



























光顧店內餐飲才能購買的精品,不過我只食冇買,

始終我都係單推LoveLive嘛🙈

順便一提,小櫻由面世開始至今已20週年,

所以作者亦久違地開始了新章,

以小櫻升上了中學為新故事,有空可去看看😁👍


沒有留言:

張貼留言